Åh denna saknad

Hej, länge sen jag uppdaterade. Jag märker ju att ni har saknat mig, det ser man på alla kommentarer typ på förra inlägget ba "Börja skriva igen elin!!! kan inte leva annars :''(" och "MEN UPPDATERA DÅ!! =) SAKNAR DIN BLOGG SÅ SJUCKT MYKT!! =D" och trettio till liknande meddelanden. Tack för visad uppskattning, ni vet att jag inte skulle orka utan er!

Jaha, vad har jag hunnit med som inte nämnts här? Lk, Norge, R-järvi. MÄH. Jo, idag har jag skaffat världens jävla linjer på ryggen. Sjukt fint. Pusssssssssssssssssssss. Hata blogg. Ska göra klart en grej här, alltså nästa inlägg, sen pyser jag och gör något "vettigt". Pyss!

Kommentarer
Postat av: älskade ängel

något "vettigt"............ ;)

2009-08-08 @ 20:12:05
URL: http://hannnaaeriksson.blogg.se/
Postat av: maaaariaaaaa

fantastisk blogg elin, färgen kan jag knappt leva utan! nu måste vi börja träna igen!

2009-08-17 @ 14:42:30
Postat av: Izabel

skriv igen va! annars blir det osthyveln för mig

2009-08-17 @ 18:32:22
Postat av: du vet vem

SKRIV DÅÅÅÅÅ!

2009-08-23 @ 18:30:49

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0