FK!

Detta inlägg är dedikerat till dig, Karlsson. För att du är mitt trognaste fan.

Såna där små saker som kan hända som jag faktiskt älskar:

När man tar fram mjölkpaketet och märker att det är jättemycket kvar men det är ändå inte oöppnat
När headsetet verkar vara trasigt men nästa morgon funkar det
När folk på bilddagboken lägger upp bilder med texten "kommentera" och ingen gör det
När J.D funderar i Scrubs
När bussen rullar in på hållplatsen precis när jag stannar från min språngmasch och tar fram busskortet
När hästen är sådär äckligt söt
När man är så sjukt jävla sugen på skräpmat och pappa inte orkar laga mat beställer pizza
När folk trillar med cykeln
När den där fruktansvärt irriterande turken i parken slutade spela på sin trumma

Kommentarer
Postat av: FK

Som jag har väntat! Och väntat, ooooch väntat. Också kommer det ett inlägg, utan gnäll. Den första är faktiskt underbar, skvättar i paketet får du gnälla på

2009-08-24 @ 21:42:17
Postat av: *fnizz*

h8 ur blog 4evr

2009-08-25 @ 12:19:32

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0