Dagens fundering

Tjena mittbena! Förut var det lite småcoolt att säga så, amen lite halvskönt sådär. Liksom hehe mittbena. Eller kanske snarare när man var liten än förut? För då ville aaaallaaa ha sidbena, helst så mycket som möjligt. Nu är det inne med mittbena. Det är Fashion! Alltså inget för mig som ser ut som att jag är elva år igen när jag har mittis. Elva år med svarta små glasögon och mörkblått pannband med galopperande hästar på. Och hippieband eller vad det nu heter? Svinfint! Men inte på mig. Nej nej nej. Jag var inte gjord för att vara moderiktig. Jag är skapad för att lalla runt i stallkläder, eller som mest uppklätt mjukisbyxor och dc-skor. Jag har det inom mig, fan ibland på morrnarna när man ska välja kläder så håller det på att slå över. Eller nä, jag tar tillbaka det här. Åsikt returerad. Men inte hundraprocentigt..

Kommentarer
Postat av: emma

hahah det har du absolut rätt i ;) haft en bra kväll sötnos?

2009-12-21 @ 02:06:59
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: bellabonken

GE FAN I ATT HACKA IN DIG I MIN BLOGG SNUSKIS



god jul :D

2009-12-21 @ 15:05:33

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0