Dagens Fundering

En sak har jag funderat på.. I dagens högt utvecklade samhälle har vi hittat lösningar till miljontals problem. Nya vägar till att göra allt. Vi har funnit sätt att undgå allt som är jobbigt. Men fortfarande är det ingen, ingen, INGEN som har kommit på ett smärtfritt, icke förudmjukande, bajsfritt sätt att föda barn? Seriöst, vi har gjort sjukdomar som dödade förr i tiden till ofarliga, mellanmjölksplågor. Varför kan ingen komma på ett annat sätt att föda barn än att klämma ur den ur, ursäkta mig, fittan?

Jag tänker aldrig, aldrig någonsin skaffa barn.

Kommentarer
Postat av: emma

haha lovar att ta upp mer om rahlenfeldt, han är fan underhållning på hög nivå! hoppas du har haft en bra kväll nu trots pluggandet ;)

2009-12-15 @ 23:36:52
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0