Deprimerande tankegångar..

Har gett mig själv facebook-förbud tills pluggandet inför nationella är klart. För det är så, precis som tusen grupper beskriver, att problemet är att är om man går in där så är man körd. Nu är det så att jag måste ha datorn och internet igång för att kunna enjoya Spotify. Bloggen kan man smita in på, den har så få klickningsmöjligheter så man blir inte lika distraherad. Har dock en klockren statusuppdatering på lut, den ryker upp nästa gång. Note to self liksom!

Läget med matten då? Pendlar mellan hopp och förtvivlan. Starkt vägande gentemot den sistnämnda största delen av tiden. Ett tag trodde jag att vårt rättskunskapsprov var samma dag och jag började på en gång plotta ihop en självmordsplan. Om jag någon gång tar livet av mig ska det vara spektakulärt, ett jävla konstverk. Inte några rakblad i armarna och blod i badkaret här inte, nej nej nej. Seriöst alla emon, kom på något nytt.. Skära sig är för uppmärksamhetskrävande, fejkdeprimerade sjundeklassare. Tillbaka till min plan då? Den är inte helt klar, men när den blir det så ska jag dela med mig.. Men låt oss gemensamt hoppas att jag aldrig sätter den i bruk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0