Jodu..

Jadu.. Vår tids värsta i-landsproblem måste vara när balsamet tar slut.. Seriöst, det finns inget värre på denna jord. Man står där i duschen och har schamponerat håret och allt, men sen när man ska ta balsam så är det.. Slut. Det är då man fattar att gud (eller vilka högre makter man nu väljer att tro på) har svikit en eller eventuellt hatar en, det kan variera från fall till fall. Sen måste man genomlida hela dagen efter med tovigt jävla äckelhår som bara blir till en enda trasselknut när man har det utsläppt. Och har man halsduk på sig, shit, då blir det inte nådigt när borsten sen ska fram och reda ut tovorna. Nä, fuck you gud. Fuck you.

Sen så har det där med att duscha blivit knepigt för mig. Dock bör jag väl tillägga att jag inte är något snusk, hur knepigt der än blir så ska jag fanimej tvätta mig. Men sen i fredags då jag åstadkom ett trevligt brännsår på vänster arm så har utmaningen nått nya divisioner! Nu måste man dessutom se till att hålla det jävla förbandet torrt. Det är fan omöjligt. Och såret, USCH?! Det svider och vätskar och är jävligt. Försökte flasha det för Cecilia men hon tyckte det var äckligt? Lisa, Elin GO och Långis tittade iallafall. Bra tjejer! Härda. Det är iallafall nasty och jag har fått ett plåster som ska sitta på en vecka typ. UH? Det kommer ju bli asäckligt. Men no worry, jag kommer pilla bort det imorgon.


Kommentarer
Postat av: Hej marackas!

Gud.Är.Bäst.<3.

2009-12-14 @ 19:18:52

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0