Korrekt!

Har bytt upp mig nu, gud vad glassigt. Har bara suttit vid bärbara datorn på sista tiden, vilket självklart har sina fördelar.. MEN faktum är att stationära datorn är så mycket bättre. Tyvärr kan jag i princip aldrig använda den för min älskade lillebror spelar spel på den. Love you bro. Han ska få en räka i julklapp, seriöst. Han är väl den enda människan som hade blivit ärligt glad över det. Nu sitter jag bara här i datorstolen och jäseeeeeer. Istället för i dem grymt osköna kökssoffan som känns som en sten i jämförelse med denna otroligt ergonomiska datorstol. Seriöst, vår datorstol kommer från dinosauriernas tid. Vi har haft den så länge jag kan minnas. När den skapades var inte ergonomi upptäckt ens.

Gud vad jag hatar att komma på rubriker, seriöst. Det är fan sensationellt jobbigt! DÖ rubriksfällt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0