She said I know

Ba sitter här. Chillar. Tjillar. Scchhhillar. Tjschillar. Knaprar på fruity fresh! Dom är ju så jäääävla goda. Som godis typ.. Satte mig egentligen vid datorn för att göra klart RK:n, känner mig aningen klarare i knoppen idag. Men självklart måste jag bara läsa lite bloggar först. Och sen in på facebook. Brukar hålla mig borta från fejan så mycket jag kan för där fastnar man bara, men det är tyvärr omöjligt nu för tiden. Jag tycker ändå att jag var ganska stark, liksom jag fastnade aldrig i Farmville eller Café World eller ens Mafia Wars. Testade Happy Aquarium ett tag, men naah.. Det var bara inge kul. Sen hittade jag Happy Pets. Det är fruktansvärt att jag ens spelar det. Det går ut på att ha små katter. Man ska mata och klappa dem. Och städa efter dem. Och köpa små möbler åt dem. Det är ju pinsamt. Varför spelar jag det? Varför? Jag har ju redan en massa (två) livs levade monsterdjur att ta hand om. En häst och en katt. Men man kan inte sluta, då blir ju kissarna ledsna. Och sen kanske dom dör?!


Kommentarer
Postat av: s i r i

köpt madicken? :p

2009-12-02 @ 17:12:07
URL: http://ssirisvardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0