SHOVE IT!

Kan stolt meddela att jag inte har jobbat ett skit NK och att jag kommer kugga mina två kompletteringsprov imorgon. Nu vet hela internet det, men varse! Skriv ned det i era anteckningsböcker och ring in i radio och berätta, gör vad ni vill med informationen.

Har iallafall gjort klart FE-projketet om ledarskap. Tycker personligen att jag presterade helt okej på gruppdelen men den individuella delen blev i princip ett a4 ordbajs (fast inte riktigt ett a4 då.. Hundra procent ordBAJS). Jag kan en del av rättskunskapen men fattar inget om preskription. Eller preskriBtion som jag hela tiden vill stava det. Vadan detta? Jag bloggar bara för att slippa plugga. Så slö är jag.

Är iallafall nöjd med rubriken, den fångar verkligen känslan för dagen. NEJ jag har inte försökt skriva show men stavat fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0