All the colors fade when you're gone

Företagsekonomiprov idag, det gick väl inte kalas direkt. Men jag hade pluggat en del iallafall. Till mitt försvar! Det mest besynnerliga var kanske att enligt mina uträkningar så skulle en ros kosta 150/st efter moms, fast alla andra fick det till 34kr. Ja, vi lär ju se vem som har rätt, mitt svar låter ju lite logiskare om man säger så. Liksom trettiofyra spänn, vad är det för b-rosor.. Inget för oss stureplansstekare iallafall. Våra rosor är i världsklass och kostar minst 235, 90 styck. MINST. Dom är rosa och pratar med roligt uttal. Nä gud nej.

Jag tror på riktigt att provet hade gått så mycket bättre om jag bara hade fått lyssna på musik medans jag skrev det. Den skäggige mannen hade hjälpt mig med ingående varulager, jag lovar. Han hade det. Nu till en annan skäggig man som ska vara förband åt Lasse i Coop! Han är nisse, så att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0