Gredde!

Jag verkar vara, så vitt jag vet iallafall, den enda i min umgängeskrets som har något till övers för Andre Wickström. Hur kan det komma sig? Okej, han är inte alltid väldigt rolig. Men, förstår ni inte människor, det övervägs av att han ibland är helt strålande. Och han är så söt på något vis! Kolla, dom stora svarta glajjorna och sen hör du när han säger "hei, hei, hei". Och mumindialekten, den är så jävla klockren. Tänk att höra den dag ut och dag in, varje dag. Man hade ju flugit på små rosa moln. Allting hade ju låtit så otroligt roligt, till och med tyska, världens elakaste språk, låter lite smågosigt ju. Nä, muminspråket är med på min top tio-lista. Vad som helst på finlandssvenska och jag blir alldeles glad och fnissig. Hehe. "Inkåntinenssjydd" HEHE, liksom? Nej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0