I don't know how to say goodbye

Sjuk. Jag är sjuk, sjuk, sjuk. Har gjort halva hemuppgiften i rk men huvudet bara spränger och varför är frågorna så SVÅRA?! Försöker skaffa ner lite filmer, men det beräknas ta en månad innan den är nere. Va? Jag känner tydliga febersymptom men den djälva termometern bara tjuter i örat på mig. Tänkte först baka en kladdis men det känns meningslöst, är ändå så illamående av tabletterna. Och fötterna gör så in i helvete ont. Det är det som är den stora bonusen med att vara reumatiker: dra på dig en bautaförkylning så får du en fruktansvärd smärta i lederna på köpet! Fantastiskt! Otroligt! Wunderbar! Seriöst, sluta pissa på mig nu gud.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0