Jag äre, jag sväre!

Fick just veta att det inte alls är klättervägg på idrotten, det är "val". Vilken innebär att springa runt och vifta lite lamt med ett badmintonracket. Kul.

Nu vill jag bara sova.. Sova.. Sova.. Jag hör hur kudden kallar på mig, och jag måste skynda mig. Eller kuddarna snarare, vissa har ju tre.. HEHE. Freakin' awsome. Jo. Vad poänglöst allting kändes? Varför bloggar man ens? Jo, för att gnälla. Så vad mer än om idrotten har jag att anmärka på?

Kommer att ha MÖRDARträningsvärk imorgon! Jippie! Sen så är det dessa finnar, denna matte b, denna tyska, detta outhärdligt lilla minneskort på telefon, glappa headset, avtrillningar, jobbiga småbröder, halkväder, ingen sovmorgon, llt, pengar, mat, pengar, mat, pengar, denna ständiga hunger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0