Please don't lie to me again

Titta, ett till inlägg! Undrens tid är inte förbi.. Hur som helst så kom jag just ur duschen, och vill ni veta? När jag kom hem från schtallet så bytte jag bara om till min lapp-tröja (den är inte lappad eller gjord av lappar, men känns lite stickat samisk sådär) som är asfel men så himla go. Sen kröp jag ner under mitt sofftäcke (patenterad uppfinning) och åt gó-lax och hävde lättmjölk framför datorn och dh. Det var så galet gött! Sen gled jag in i min ökända lapptröja och långkalsonge-dvala och stannade där. Det var så gosigt, men jag blev trött. Och när jag skjutit upp duschandet och städandet nog länge fick jag kliva upp. Det sög. Och när jag kom ur tha shower så insåg jag att jag hade följande saker att ta hand om:

- Smutsig disk på vardagsrumsbordet
- Diskmaskin som bör tömmas
- Äckliga stallkläder på hall och badrumsgolv
- Mina gummistölvar (kärlek!) som ligger slängda på bron med öppningarna perfekt riktade för att det ska kunna regna in i dem
- Träningsväskan som det har läckt ut tvål i
- Mjölkpaketet jag gömde bakom öppna spisen för ett par dagar sen som snart kommer börja lukta

Jag måste egentligen skynda mig att fixa det där nu, och stänga tv:n, för vänner börjar om tio minuter. Tittar jag på det somnar jag asigt sent och då vet man aldrig vad som händer imorgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0