Scheena!

Är så less, funderar på en jävla totalmakeover inför skolan imorgon. Bara chocka alla liksom. Har tänk ut några grejer jag kunde göra typ..

Färga håret knallrött, klippa lugg igen (kanske tandformad, lite sick-sack om ni fattar?), ta en sån där sticka som man använder för att kolla om potatisen är klar och sticka hål på fem ställen i ansiktet och sen sätta dit lite olika örhängen som piercings, kanske skriva lite olika klatschiga textrader från schlagerlåtar på alla mina kläder, sen börja använda enbart pappas militärgröna älgjakts-sockar, inga skor. Sen kan jag börja inleda och avsluta varje mening med hoolabandoola, och ibland slänga ut ett tjicka tjicka framför vissa slumpvis utvalda substantiv. NÄ MEN DET GÖR JAG JU REDAN. Men göra det till en stadig grej liksom, lite av min signatur, hoolabandoola tjicka tjicka-Elin. Plus häftiga handröreleser. Sen tänkte jag bli bra på matte också, och för att toppa det hela drar jag på mig mina asgrymma hjärtformade solglajjor. Japp. Vi ser ju imorgon, hackis, om det blev så. Eller om det är vanliga jag som kommer. Det kan ni ju betta en klubba på, så att säga.


Kommentarer
Postat av: tula

tycker du ska satsa på det

2009-11-23 @ 18:37:42
Postat av: Anonym

speciellt tjicka tjicka

2009-11-23 @ 18:38:23
Postat av: du vet såå väl vem!

komiigen elin ny headern komiigeen

2009-11-23 @ 22:03:47
Postat av: hämnden är ljuv

UPPDATERA DÅÅ

2009-11-26 @ 11:04:57
Postat av: Karlsson, chebabiZzzzZ<3, hardgirl

Du var frånvarande på matten och nkn pelin



p.s imorgon blir det waldorf klockan fem och basket och bad!!!!!!!!!

2009-11-26 @ 12:50:16

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0