Skattjakt!

Jag har sett alla filmer av intresse vi har på dv. Likaså har jag sett alla vi har inspelade på boxern (inspelningsbar boxer, guds gåva till mänskligheten). Man kan tro att det var lika att ge upp. Men då finner jag en lösning. Videoskåpet. Fullt med gamla VHS-kasetter. Alla disneyfilmer som någonsin skapats tycks finnas där. Sen hittar jag en hel del annat klockrent när jag gräver omkring:

- Greveholm (alla avsnitt!)
- Om en pojke
- Kalle Stropp och Grodan Boll
- Titanic
- Sagan om ringen
- Beethoven två (alltså den där apsköna sankt-bernardshunden)
- Sunes Sommar (komigen, vem älskar inte sunes sommar?!)
- Ondskan
- American History X

Och en jävla massa super hero ninja turtels också.. Men ser ni, om jag drar på mig svinis så kommer jag ha något att göra iallafall. Först trodde jag vi hade The Notebook också, men den var överspelad av någon polisfilm. Fast jag har aldrig varit så mycket för draman, sist jag såg den somnade jag. Och inte lär jag tillbringa någon tid med Titanic heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0