Slöbloggar..

Fascinerad av detta.. Eller har väl alltid varit fascinerad av Alexander Bard till en viss grad, skägget och scenkläderna? Hela BWO har som känts som någon fascinerande saga, helt urflippat, alla låtar är snarlika (och dåliga) men allt annat är galet. Nu visar det sig dessutom att han har tjejröst?! Och inte lite heller, nej, det övergår mitt förstånd. "NÄ! Inte hålla käft" Eller inte tjejröst, bäbistjej-röst?!Och hans skägg med, vad händer egentligen, serriiööst! Och sen Calle Schulman, han är väl idolen på något vis. Plus att "jag är trött på ditt skägg" känns som något jag hade kunnat slänga ur mig i en tv-debatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0