!!!!

La la la la la lala! Sitter här utanför NK:n med Karlsson och ska alldeles snart (seriöst) sätta igång med det fantastiska ämnesövergripande projektet om Luleås näringsliv. Det är en mardröm. Det mördar. Seer-i-öst. Hur fan ska man kunna få reda på allt som krävs?

Jag har en jättejättedålig hårdag, en sån som man verkligen vill sätta upp håret i en äcklig knut och bara lådsas att man är flintskallig. Men det går inte, för jag har ingen hårsnodd. Jaha gud, varför dödar du mig inte bara med en blixt istället? Om du nu är så god och allsmäktig?!

Dags för skvaller:
- Karlsson sitter och läser om hagamannen på wikipedia.
- Lisa är inte här?!
- Långis dansar tango i matsalen
- Cecilia stör mig
- Elin GO är den enda som sköter sig


Kommentarer
Postat av: Jennifer

AHAHAHAHAHAHAH

2009-10-13 @ 10:06:25
URL: http://hejsanjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0