God Morgon!

Titta jag är uppe! Chockerande.. Kolla klockan, serri.. Jag har ändå hunnit äta frukost och så vidare. Kvaliteten på mitt skrivande är nog till coh med lägre än vanligt, men den här uppdateringen var inte till för att bli bra, bara för att hela världen skulle ba shit kolla elin är vaken.

Kan iaf meddela vad jag läste i tidningen imorse: Luleå Kommun drar in jullunchen på alla skolor. Ja, en Elin inom mig blir lite upprörd. Shiesus vad trist ändå. Det kommer aldrig bli det samma. Visst, Eija och Mary och Stina-Märta eller vad dom där mattanterna på staren heter kan ju istället försöka servera blodpudding med tända ljus och små pyssliga dukar. Så får vi se hur glad alla blir. Woooho. Den andra upprörande neddragningen är att det inte längre kommer serveras ekologisk mjölk. Jaha. När det börjades med ekologisk mjölk är jag övertygad om att ledningen prediktade om hur bra det var och viktigt och jada jada, men nu säger dom bara att det är oviktigt och ska bort. Om dom slutar med lättmjölk då ihfngifdnmopgfjdfk brakar helvettet lös.


Kommentarer
Postat av: chebz

omgz värsta många uppdateringar

c00lt piss



&whaaaaaaaat inge julbord???????? har dom inte råd med köttbullar eller

vafan reinfeldt hade väl gjort en jävla techno bastu för 1,9 miljoner skattepengar- spendera på julbord åt oss istället!!!

2009-10-15 @ 22:09:05
Postat av: linda

jag är så himla sur öbver attde drar in julbordet! vad är sista skoldagen utan prinskorvar liksom?

2009-10-16 @ 15:22:21
URL: http://lindaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0