Hello Sunshine!

Två inlägg på rad! Omg, I'm on fire! Faaajaah! Har lite diskret vänt mig med ryggen mot väggen så Ingrid inte ska se att jag missbrukar skolans datorer till detta skamliga syfte. Blogga?! På skoltid. Fan för mig.

Ekonomi-Ingrid har sagt att man inte ska gå och bära datorn mellan två klassrum om den är på, detta kan nämligen skada hårddisken. Skada hårddisken my ass. Tänk vad min bärbara dator där hemma står ut med, den springer jag ju runt med överallt, tjugofyra sju. Den mår ju fascinerande bra faktiskt. Eller den har aldrig gnällt till mig iallafall.

Ja, nu borde jag börja jobba egentligen. Men hur sugen är jag? På en skala ett till tio, femton kanske! PAAAAAAAAAAAAARTEEEY NU KÖR VI! WIIIHIIO!

Hej Karlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0