If we were feckless we'd be fine

Sittligger här i sängen, halvt kvävd av sladdar och rättskunskapsböcker. Trots att mitt huvud redan då jag vaknade bultade som om trettio elefanter spelade trumma och dansade stepp där inne så har jag plågat på med rättskunskap, rättskunskap, företagsekonomi och så vidare. Jag är delvis lite rädd för att somna om, visserligen är det ju gött, men jag vill inte missa tid. Och dessutom var nattens feberdrömmar inga höjdare. Sanningen är att det här kan vara en av de första gångerna som jag, Elin Palo Sp2d i Kvarteret Hackspetten - Luleå Gymnasieby, önskar att jag var i skolan snarare än låg hemma i sängen.
Så skriv ner detta datum.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Haha, dina ögon skådar rätt ;)



Japp, det stämmer bra! ;)

2009-10-21 @ 17:51:12
URL: http://waattos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0