Matte b <333333333333333

Hej bloggen! Jag är tillbaka, och jag lever, till allas stora förskräckelse.

Fast vi vet ju aldrig om jag lever särskilt länge till, ty vi har haft matteprov i morse och det gick som alla säkert har räknat ut så fantastiskt bra så ja.. Inte för att skryta men det blir nog MVG +++++++. Minst. Jag började fnissa när jag såg mvg-uppgifterna, det var inte g-nivå ens. Men det kan ju bero på att jag är ett mattesnille, vanliga människor kan inte relatera till talen som jag gör. Vi har som ett band mellan oss. När jag ser en ekvation sjunger den åt mig på ett språk bara vi två kan förstå (vi två är alltså jag och variabeln)
Nä, men seriöst, om jag klarar matteprovet så flyger prickiga minigrisar.

Hej Långis! Du klarade matten, jag lovar. Du såg ju dödligt fokuserad ut. You can do it, it's you'r birthday.

Nu ska jag plugga rk! Love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0