Tomorrow

Nu, för första gången någonsin i min blogg kommer ett seriöst inlägg. Bara för att kag tänker på saken men inte har någon att ventilera det till, så jag bara sprider ut mina problem i cyberspace istället, underbart.

Ibland undrar jag verkligen vad jag håller på med? Varför i självaste glödheta helvette valde jag samhälls? Alla som känner mig vet att det verkligen inte är min grej egentligen. Jag är alldeles för slö och har för lite ansvarskänsla för att gå på en sådan linje. Men varför sa ingen det åt mig när jag bestämde mig för det? Eller gjorde någon det men jag lyssnade inte? Så nu sitter jag här i skiten ändå. En miljard jävla gånger har jag frågat mig själv varför jag inte tog handels istället, jag funderade ju på det. Det verkar ändå nu i efterhand som att det hade vartit ett gode mycket smartare drag. Men det är ju inte direkt smarta drag jag är känd för, så. Det kommer krävas ett mirakel för att ta mig igenom resten av tvåsan och hela trean.

Nu ska jag gå och äta popcorn dricka mjölk och titta på top model. Värt.

Kommentarer
Postat av: Majki

du SKA ta studenten med oss, kommer seriöst inte tillåta nåt annat.

2009-10-04 @ 20:34:00
URL: http://nogg.se/majki
Postat av: Anna

I agree, inget svammel nu Palo!

2009-10-04 @ 21:10:06
URL: http://ann-nnas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0