Uppdatering loverz

Uppdaterar nu, efter påtryckning av Jennifer! Starkt jobbat, det krävs en hel del för att få fram nya inlägg på den här bloggen. Tekniskt sett borde alla hata min blåggiz, för generellt sett föraktar ni alla bloggar som inte uppdateras fyra gånger om dagen, och det gör inte den här. Och kommer nog mest troligt aldrig att göra. Synd, men sant.

Hej och hå! Det ser ut som skit i hela huset och jag måste städa innan jag drar. Kommer jag göra det? Tveksamt. Jag gör nämligen oftast inte vad jag bestämt mig för och det händer ofta att jag gör motsatsen till det dessutom.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

JIEEES!

2009-09-21 @ 07:03:49
URL: http://hejsanjennifer.blogg.se/
Postat av: tula

hahaha jag lovar dig jag älskar din blogg

2009-09-23 @ 17:08:57
Postat av: Anonym

hahaha jag lovar dig jag älskar din blogg

2009-09-23 @ 17:09:26
Postat av: tula

OJ DET VART FEEL :D två ggr

2009-09-23 @ 17:10:12

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0