Usch och fy!

Sitter här och skriver saker, lite i min egen värld. Plötsligt hörs ett ljud alldeles vid mitt öra. Ett litet surrflax.. En harkrank. ÅH GUD FÖRBANNAT när ska dom jävlarna gå i ide för vintern? Eller dö? Eller vad dom nu gör? Faen vad äckliga dom är. Enligt wikipedia kallar vi i norra Sverige dem för långbenskrankar. Någon? Det ska jag börja med. Kring Pite heter dom tydligen Kåggamoy, Karlsson, Lisa, bekräfta detta? För wikiälskling kan inte ha fel. No way. Inte om en liten insektsdjävul.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

HALLELUJAH! HAHAHA.. Uhhh.. Hatar dom... Kan inte sova om dom är i mitt rum...

2009-09-21 @ 07:01:21
URL: http://hejsanjennifer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Karlsson bekräftar!

2009-09-21 @ 16:34:50

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0