Chacha Bloggen!

Har just tagit en dusch och tvättat håret. Med mitt Bobby-schampoo - bara det bästa är bra nog! Nä men allvarligt nu.. Jag är en av de människor som är förunnade ett riktigt snabb-fettigt hår. Det räcker med att jag inte har tvättat det igår och på hela dagen idag så ser det ur såhär:



Bilden ger inte riktigt fettigheten rättvisa.. Jag hade i princip kunnat smöra en macka på det! Såg ut som att jag var skitsvettig. Och det värsta är att jag gjorde ingenting igår som kan ha smutsat ner det. Söndagar är jag inte i stallet, och inte hade jag tränat heller. Bara suttit. Hur fan gick det till? Var så fascinerad när jag kom hem från ponnyn idag. Bara klappade mitt eget hår. Liksom hej lille vän, vad är du för varelse? Känslan var obeskrivlig.

Vissa jag känner kan tydligen gå en vecka utan att tvätta håret utan att det blir fettigt. Jaha, synd för er känner jag. Ifall bregottet skulle ta slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0