Hyllningsinlägg!!! COMING OUT WAATTTCH ITTT!

Här kommer ett hyllningsinlägg. Har två (!) till på gång men nu tar vi en sak i taget.

Idag ska vi hylla Carro! Värm upp händerna och gör er redo för högljudda applåder! Förbered öronen för extrema trunpetfanfarer! Carro, Carro, Carro, vad hade jag tagit mig till utan dig? Inte bara är hon min extra-skol-mamma som håller reda på mig och lånar ut papper, hjälper hitan och ditan och gud vet vad. Utan henne är det tveksamt om jag hade klarat några ekonomiämnen överhuvudtaget!

Inte bara är hon min dadda i skolan, hon är dessutom en kickass-bra vän! Alltid så himla snäll, och omtänksammare människa får man leta efter. Och söööt hihi. Och så jävla rolig när hon är trött, det finns inget roligare än en övertrött Caroline Larsson som reflekterar över livet. Gud vad jag inte kan skriva sånt här utan att det blir smörigt.. Nä men seriöst, CarroBarro, du ska veta att jag är gode glad att vi hamnade i samma bord på tyskan där i ettan. Du är guld värd snuttis! ♥


Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

hurra för henne (:

2010-04-13 @ 01:07:19
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Caroline

Naw vad du är söt Elin, du är den bäst<3

2010-04-13 @ 17:38:26
URL: http://carolinelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0