Just so you know

På senaste tiden har både Anges, Elin G-O och Frida "Fray_Fray" Karlsson uttryck önskemål om att få träffa min ponny. Alltså AK's ponny visserligen. Men ponnyn som jag har. Och älskar och vårdar med all min kärlek and so on!

Iallafall så vet jag inte om det är seriösa önskemål eller bara skämt, men ni ska vara medvetna om att jag tar det på fullaste allvar. Jag håller på att planera en kväll i casa de Elin med stallbesök. Så det är bara att ni springer på Konsum eller Ica Mini-Livs (eller vad ni har där i Älsbyn) och inhandlar morötter!


Kommentarer
Postat av: abo chebab

EY OM DOM FÅR KLAPPA PONNY VILL JA MÄ KLAPPA PONNY

2010-04-22 @ 17:16:51
Postat av: Fray_fray

Ica Supermarket heter det in älvsbyn, coolt va?!



Nog vet du att jag vill träffa Madicken!!

2010-04-22 @ 23:13:04
Postat av: bitterfittan

haha så gulligt.



missar brukar bli sura när man håller på med deras små tassar (:

2010-04-23 @ 01:48:05
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: elin goo

självklart är det seriöst :D jag vill träffa the mad dick faktiskt :) säg bara till när. (inte nu i veckan dock för då är jag i CYPEEERN) (tar varje tillfälle i akt att skryta om det om du inte märkt det) mjau

2010-04-24 @ 08:53:46

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0