Seriöst..

AAAAAAAAAAAAAAH NU SKITER JAG I DET HÄR! JAG ORKAR FAN INTE MER. Är så nära tårar.. Seriöst. Jag. Pallar. Inte. Skriva. Mer. På. Skiten.

Jo, egentligen kanske jag kunde ha börjat med det här tidigare. Inte alltid vänta till sista minuten. Men av någon jävla anledning gör jag alltid det. Varenda gång. Har suttit vid den jävla datorn hela kvällen och känt lukten av popcorn från vardagsrummet, missat både Wallander, Parlamentet, Wipeout och Ballar av stål. Har inte hunnit göra ansiktsmask och hårinpackning. Sitter bara här med sunkigt hår, ännu sunkigare hy och dålig hyllning. Fyrkantiga ögon. Förstört min heliga söndag. Ytterst nära ett nervsammanbrott, lugnande någon?

Märkligt hur mycket lättare det är att skriva här på bloggen än på talet. Fyfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0