Cha Cha Bloggen

Hejhej alla bloggläsare!!

Här om dagen hade jag minnsan shoppat asso! Har köpt en tröja, det är en gucci fleece!! Väldigt ovanlig faktiskt, tur att man har kontakter - nu blev ni avis va??
Den kostar 1000 kr men det betalar ju ni kära bloggläsare!! Så tack för de!!

                              

Tänkte först ta en svart = stilrenaste färgen alltid! Men som ni vet så är jag ju en storstadstjej Big City Girl alltid så jag ba WENT CRAZY WITH IT och köpte en naturligt rogivande djupgrön!! Ooops I did it!!!!
 Nu är jag ready att fa ut i naturen och chilla me alla söta rådjur nån dag. Tänk va coolt photoshoot det skulle bli?? Är det kanske det som är mitt hemliga projekt?! Vem vet?

OBS! Min asflashiga iPhone tog en dålig bild så här får ni en bild som visar hur den riktiga färgen e!


Kommentarer
Postat av: alice

jag älskar dom där svarta ikea galgarna

2010-08-17 @ 01:18:03
Postat av: hehe

schysst tröja hörru!

2010-08-19 @ 22:40:23
Postat av: chebz

min dag blev just förgylld när jag såg alla nya inlägg! tack för det.



<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3



cya2naight

2010-08-21 @ 18:55:49

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0