Cha cha bloggen

Sitter vid datorn igen, fattar inte vad som hände? Ska möta Elvira snart, ska bara dammsuga köket, hallen, tvättstugan och vardagsrummet först! Fick bara frågan om jag orkade hjälpa till lite, och änglabarn som jag är sa jag ju såklart ja. Öh, det var ju "lite". Schysst. 

Alla andra är på vinden och bygger så eftersom att jag inte riktigt känner för att göra mina hushållerliga plikter så har jag lämnat dammsugaren igång på köksgolvet så att de där uppe tror att jag städar medans jag egentligen sitter här. AHHAHAHAH! Man hör nämligen skitbra upp. Jag är dessutom så dålig på att städa så det inte märks huruvida jag gjort det eller ej.
Nu är det ju så att jag i vanliga fall trycker APHÅRT på knapparna när jag skriver på tangentbordet, men át the moment gör jag det istället skitmjukt. Så ingen genomskådar mig. Sjukt flexibel.

Geni, ja, vad annars?

Kommentarer
Postat av: e.g-o again

genidrag, piss. genidrag!

2010-08-29 @ 20:43:31
Postat av: chebabizZ

Nja... Inte geni men ok....



Tycker förövrigt att du borde byta rubrik................:.............................

2010-09-02 @ 13:10:40

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0