Cha Cha Bloggen

I'm back! Nu lagom till hösten.Nu blev ni glada va, kanske grät en liten tår. Förstår ju att det har varit jobbigt för er att läsa Kenzas i brist på uppdateringar från mig.

Snart börjar skolan igen, GUUUHUUUHUUUD VA KUL! Det suger ju med sommarlov, vill bara tillbaka till skolan och suga i mig mer kunskap som en svamp. Känns verkligen som att filosofi kommer vara min grej, kommer sitta som ett tänt ljus och ba IFRÅGASÄTTA dagens samhälles värderingar och livsåskådning.

Och för att inte tala om geografi? Jag håller redan på att träna här hemma, ska snart googla vad Jordaniens främsta naturtillgång är. Kan det vara kol, vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: CHEBZ

JAAAA!!!1

HAR KNAPPT KLARAT MIG I SOMMAR UTAN DINA INSIKTSFULLA INLÄGG <3

2010-08-21 @ 18:52:11

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0