Min framtid


På engelskan i fredags
så skulle vi skriva en text om antingen oss själva eller Luleå om tjugo år. Medans de andra börjar skriva seriösa texter om sina planer om att bli journalister, resa runt världen, bilda familj eller eller hajforskare så finns det bara ett enda tema i mitt huvud. Ämnesvalet är självklart.

Presterade två a4 text. Skrev fan oavbrutet. Om mig själv som en crazy cat-lady. (Ni som inte riktigt är säkra på vad en crazy cat lady är kan kolla här) Kan vara ett av de mest inspirerande ämnena vi någonsin har fått skriva om tror jag. Kreativiteten bara flödade! Jag visualiserade det och satte ord på det.

Kan ge er en summary av vad jag fick nerpräntat: Jag bor alltså i en liten etta med 25 katter. Jag luktar kattmat och kattbajs, har inga vänner i hela världen. Vilket inte är så konstigt, eftersom att jag har en fruktansvärt ofräsch odör och bara väser fram tal. Jag går antingen på a-kassa eller jobbar på lagret på typ Dollar-Store. För de få slantar jag bringar in varje månad köper jag katt-schampoo och kattmat och kattsand och kattleksaker och ja gud vet vad, bara det börjar på katt.


Efter att jag skrivit klart kom jag fram till några problem:
1. Jag är bara 38 år och redan gammal? Borde kanske ha räknat på det tidigare...
2. Jag kanske borde skrivit något seriöst så inte min engelskalärare tror att jag är helt "fucked up" och askonstig och bussar soc på mig.

Men jag lämnar in i alla fall, det finns ingen tid att göra om. Det var först då jag hade lämnat in jag började fasa för att VÅR NYA ENGELSKALÄRARE KANSKE ÄR EN CRAZY-CAT-LADY?!?!?!

 


Kommentarer
Postat av: e.g-o

Gilla!

2010-08-29 @ 20:42:13
Postat av: chebz

snygg bild, tagit den nyligen eller?

2010-08-29 @ 22:23:52

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0