YEAH

Idag köpte jag nytt puder, intresseklubben. Jag hade gått från näst ljusaste nyansen till mörkaste enligt den anställda på Kicks! YEAH! Allt som krävdes var två veckors hets-solande i Spainen och jag fick dessutom solexem på ryggen på köpet.
Nu hör det inte till saken att mitt puder typ är finskt, anpassat för extra blekhyade människor och att det inte skiljer mycket mellan nyanserna.



Låt oss bara fröjdas denna glädjens dag då jag för första gången i mitt liv känt att JAG ÄR BRUUUUUN!

Kommentarer
Postat av: elin

grattis piss! :D hoppas du-vet-vem-som-har-ett-namn-som-börjar-på-o smeker försiktigt över soleksemet.

2010-08-26 @ 15:00:03
Postat av: PISS HERSELF

asså euh elin du har gått för långt... om kalle var det okej, men nu är det för äckligt för att jag ens ska kunna spela med

2010-08-26 @ 20:48:31

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0