Fuck you facebook

Jag får hela tiden värsta irriterande händelserna på fejan. Det är "Some of your friends also took the ... quiz" hit och "Some of your friends also took the ... quiz" dit. Och de quiz jag blir anklagad för att ha gjort är fan absurda. Nog kan jag erkänna att jag har tagit en del lama quiz, typ "vem är du i Harry Potter?" (man måste ju veta det, basic facts juh) och "är du ett grottmongo?", ingen ide att förneka nu när det går att se på nya fejan. 

MEN jag svär på att jag aldrig har gjort "är du en köttbulle ätare?", "är du lika korkad som en  Räka?" och "vad döljer sig innom dig". Speciellt den sista kräks jag på! Skit i stavfelen men det är för i helvette en fråga, where is da madderfakking questionmark?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0