Lägesrapport

Sitter och äter kvällsmacka och dricker mjölk vid datorn.. Fast jag inte får äta alls vid da computer. Och dricka är så förbjudet så jag vet inte vad! Dessutom så ska man ju inte äta efter klockan sex över huvud taget har jag hört. Kan inte hjälpas. Dessutom åt jag den sista mackan så det kommer att bli ramaskri, hårslitningar och ursinniga attacker imorgon vid frukosten. Från min sida, det är nämligen bara jag som äter pågen javisst! på morgonen. Eller någon tid av dygnet.

Något jag har börjat säga mycket på sista tiden är "jag pissar fan på" om det som jag inte gillar. Till exempel: Åh jag pissar fan på alla töntiga facebookgrupper, åh jag pissar fan på adm. provet! och så vidare, det är oändigt användbart.. Ska göra en hel kategori på bloggen som heter Elin pissar tror jag.. Det passar ju bra nu när jag har det fantastiska smeknamnet Piss-Elin dessutom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0