Svar på kommentarer 2

K:
Karlsson, även om jag ger er i min närvaro många anledningar att tro att jag är mer eller mindre dum i huvudet så har jag genom åren utvecklat förmågan att känna igen IP-nummer. Det krävdes mycket tid, men till slut satt det. Det innebar i och för sig att jag glömde bort hela matte A men det är smällar man får ta.. Så jag vet att det var du! EHEHEHEHHEHEHE MUHAHAHAHAHAH!

Elin Goooooooooooo:
Jahaja, det tänker du göra säger du?! Men inse fakta, du har en pojkvän som är ett år yngre, det är mycket värre.. Medans polisen stormar ditt hus och drar loss dig från under sängen (där du har tejpat fast dig) så hinner jag och mina ostbågar fly landet. Never to return again..

Anna:
I haz written to you? You not onlineeeh right nowz?!

Kommentarer
Postat av: Elin Gooooooooooo

punkt ett: ålderskillnaden är densamma, jag är 93a, så mitt förhållande är inte ett dugg värre.

punkt två: lycka till att fly med den öl(ostbåge)mage du kommer ha.........



(OCH JAG VILL INTE UTPLÅNA ALLA GULDFISKAR :( :( :( MJAAAAAAAU)

2010-02-15 @ 21:40:55

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0