The Cecizzle

Hej hej hej! Hemskt mycket hej! Rubriken = ditt nya nickname Cecilia. Hur awsome på en skala 1-10? Förresten tjäjor, jag har hittat igen bilderna från midsommar. Ska jag hä ut dem på bloggen eller på fejan? Eller massutskick på mejl? Om ni ens vill ha dom längre..

Idag på svenskan så satt jag och Cissi kvar frivilligt och kämpade oss igenom de sista frågorna på realismen. Schweinduktigt?! Eller ja, vi hade en liten paus och diskuterade hur awesome det hade varit att vara en människa som var född utan fingeravtryck.

Cecilia satt just och berättade "då hade jag gjort inbrott och kunnat röra.." när någon i bordet  brevid råkar välta ned en metallgrej från fönsterbrädan. Det skräller till lite. Alltså det låter ju halvhögt och lite illa sådär. Men Cecilia avbryter sig mitt i en mening, lutar sig framåt, sätter fingrarna i öronen och skriker AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Ingen annan i klassrummet skriker. Av någon konstig anledning? Det är ju den naturliga reaktionen liksom?


Fo shizzle..


Kommentarer
Postat av: K

massutskick massutskick

för fula för att visas offentligt, ta tag i dig själv nu och skicka dom så fort du läser det här

2010-02-12 @ 19:10:48

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0