Bye Bye Utväxt!

Tjena alla mina trogna bloggläsare, som fått en hemsk start på 2010 mestandels på grund av mina bristande uppdateringar. Jag vet, jag vet. Jag är hemsk. Nej, det är jag fanimej inte! Det hemska är att man måste skita i att uppdatera på en vecka för att få kommentarer. Och då är det bara anonyma skräpkommentarer från typ "mumin". Tack, tack folk! Jag ser verkligen glädjen i att blogga nu! Shit! Det uppenbarade sig som nersänt från gud på ett litet moln!

Sitter just nu framför Hanna "Rastagrisen" Erikssons dator och tar det väldigt, väldigt lugnt. Har färg i håret, alltså inte målarfärg utan hårfärg, för er med mindre välutveckade hjärnor än min bamsing. Vill någon förklara varför det kliar så in i helvettes mycket i hårbotten just nu när jag inte kan klia? Om jag gör det ser det ut som att jag har bajs under naglarna ju.. Fuck you gud.

Kommentarer
Postat av: s i r i

fin blogg :)

2010-01-03 @ 20:20:38
URL: http://sirisvardh.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

allt bra med dig missy? (:

2010-01-04 @ 03:20:12
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0