Produktiv dag

Imorse hade jag morgonjour. När jag kom hem därifrån la jag mig i soffan och sov två timmar innan jag gick tillbaka och gav lunch-hö. När jag kom hem därifrån lade jag mig återigen i soffan i ett antal timmar och stirrade i taket. Förflyttade mig till datorn, snart ska jag flytta mig till TV-soffan, bara en sväng via duschen först. Jag ser ut som skit. I vanliga fall är jag inte heller bedövande vacker direkt men denna fantastiska dag har jag kvalat till skabbens skabbigaste skabb top tio-lista.


Ska kolla på Johan Falk. Jag gillar svenska kriminalare, även om den förra JF-filem var lite seg? Och inget klår ju Beck, dom filmerna har allt. Hur som helst så hoppas jag att det går bra för Frank Wagner i den här filmen. Att han inte blir avslöjad av sina pundiga gängmedlemmar, att inte Johan Falk himself sviker honom.. And so on. Vet inte, jag kanske bara sympatiserar med hans karaktär för att han är snygg? Man kan ju inte gilla själva Johan, hans röst sänder kräkvågor längs min ryggrad, jag måste bara härma allt hans säger. Och Mikael Tornving. Näää..



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0