Fab..

Ikväll ska jag och pappa stoppa någon skyddsplast på displayen på iPhonen. Sen ska det torka i 24h.. Jag vet inte vad jag känner för det här riktigt. Det ska iallafall bli skönt att kunna skriva ord utan att råka få en stor bokstav mitt i och att slippa ha telefonen i en vante hela skoldagen för att jag är så jävla rädd att tappa den. 

Sen tänker jag inte ha med den till stallet heller, för telefoner jag har med dit har en tendens att innehålla enorma mängder hö och knäckebrödssmulor när man öpnnar dem efter att de följt med ett antal gånger.. Och min idé att ha telefon i plastpåse var inte heller så uppskattad av allmänheten. What to do?


 

 


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Stoppa in den i en plastpåse!!!!

2010-01-23 @ 23:57:57
URL: http://hejsanjennifer.blogg.se/
Postat av: Anonym

W810i <3

2010-02-07 @ 22:23:01

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0