Gonatt!

Har fått en kommentar som skrämmer mig lite:
"För att man kalkar ur sig själv! Om man dricker mycket mjölk ;)"

Vadå kalkar ur sig själv? Blir man vit och bräcklig och hamnar i sjuksäng? Löses skelettet upp? Eller får man sånadär vita kalkfläckar man får på naglarna, fast över hela kroppen? Vilket som, så ifall detta är sant ligger jag ju helt klart i riskzonen.. Ska fråga alla imorgon!

Nu ska jag lyssna på Spanska Förhoppningar en gång till, sen ska jag fan sova. Skola imorgon, taggad till tusen (i tvärtomvärlden!)

Kommentarer
Postat av: anonym

ser dig!! du sitter på info och layout med roland. känn dig rädd och jobba hårdare

2010-01-14 @ 13:21:40
Postat av: MU-MU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uppdatera!

2010-01-17 @ 15:00:21

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0