Mobiluppdatering, so kissie-style?! ;)

Nu skriver jag från måbehlän igen om ni undrar varför styckesindelning och fetstil fattas. Jag hatar själv att läsa oindelade texter, så vi håller den här kort. Ligger nerbäddad i min ack så goa säng, har haft en aptrevlig kväll med GO, Karlsson, Agnes och Cissipissi. De andra övernattade där, men tråkig som jag är valde jag att bege mig hemåt.. Ångrade mig lite, men det gick över när jag kom hem och drabbades av illamående och magkramp (wtf?!) Funderar fan på om GO lurade i mig nermalen kossa och sa att det var quornfärs..

Kommentarer
Postat av: Anonym

visste du att om man dricker för mycket mjölk så kan man bli allergisk mot det.

2010-01-24 @ 19:08:52

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0