Pure evil!

Bloggar i telefonen, how cool is that? Svaret är självklart att det är superdupermegaulttajättefränt.. Som allt jag gör, i och för sig. Känner för att berätta något annat spännande, men vad? Jo, just det, här om dagen lagade jag mat åt mig själv, min far samt min bror. Tycker personligen att det var de bästa fiskpinnar jag någonsin presterat, och pappa åt med god aptit (kärlek till dig farsan) men åt lillebrorsan dög det inte! Han spottade tillochmed it på tallriken, jag menar så gör man väl bara inte?! Det är ingen ide att straffa honom genom slag, det biter inte riktigt.. Så istället praktiserade jag den ultimata hämnden.. Jag skrämde hans akvariefiskar. Oh ja. Evil genious.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0