Stackars datorn..

Jag håller på att fixa och trixa en del med datorn.. Jag sätter in låtar på iPhonen, försöker ansluta gamla telefonen för att överföra kontakter, är inne på Spotify, bloggar, installerar program.. Och helt plötsligt börjar datorstackaren låta? Ett sånt ljud har jag aldrig hört komma från en dator förut. Det är ett sånt ljud som man kan göra med halsen, lite the grudge-aktigt, ni vet? Men jag blir inte rädd, för datorns ljud är inte skrämmande.. Det är bara ledsamt, desperat.

På tal om konstiga datorljud så minns jag när vi var ganska små och Hanna hade virus på sin dator. Detta besynnerliga virus fick datorn att skrika lite då och då. Ett högt, mänskligt skrik vill jag minnas att det var. Den enda åtgärden vi vidtog var märkligt nog att täcka över webbkameran. Varför? Jag vet verkligen inte! Ingen aning. Säkert min idé.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0