Tadaa!

Sitter vid datorn igen! Det var länge sen.. Det är mest för att jag likt ett annat offer sitter och nöter libers glosmaskin då sp2d har 210 glosor som ska sitta som ett smäck innan onsdag. Det är värda glosor vi snackar om här.. Den kanske värdaste av dem alla är A-rab Towelhead (=nedsättande för arab med huvudduk). Det tror jag att jag kommer ha mycket nytta av i mitt framtida liv.

Annars har jag underhållit min lilla paus från engelskan med Schulmanbloggarna. Visserligen följer jag deras nya, men sån gräsligt dålig humor som jag har, så tycker jag fortfaranade att "att vara Alex Schulman" är så sinnessjukt rolig. Varje gång. Nästan varje inlägg. Och alla roliga Schulman-klipp. Jag var typ ledsen på riktigt när dom lade ner 1000 apor. Skäms lite för det, vad är jag för människa egentligen? Men det var ju så kuuuuuuuuuuuul.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0