hellO

Tänkte bara hojta till så att ni vet att jag lever! Det gör jag alltså, även om inte bloggen gör det. Palla sitta vid datorn, liksom. Och iPhonen har vart på lagning så den har jag inte kunnat blogga i. What a shame. Eller?

Hur är läget då? Saknar Jessika! Alltså på riktigt, kom hem från Stockholm din jävla ungejävel. Saknar diiiiiiig. Buhuh. Sen saknar jag faktiskt hela the Hedlund family. Jennifer, Lisa, Schteffe. På riktigt. Är som van att träffa dem hela tiden, bråka med Schteffe (så jävla odräglig), pynta häst med Lisa och självklart ha givande diskussioner med Jennifer. Hon är verkligen, verkligen klok den flickan! Och Steffi. Min homie.

Okej, det där blev kanske lite internt. Men kände att jag ville få ur mig det. Annars har jag mest vart trött hela helgen, vet inte om det är av jobbet eller av fredagen med Carro. Har inte vart speciellt bakis, bara yttepytte, lovin' it!

Innan jag går, efter att ha presterat ett av de mest o-givande blogginläggen i internets historia så lägger jag en länk till en låt som Cissi satte i min playlist som jag spelar sönder. Vad hände med min musiksmak. Här iallafall!

Kommentarer
Postat av: cissipissipoobaloooo

ERKÄNN AWESOME LÅT!

hela albumet är mvg

2010-06-21 @ 19:11:02
Postat av: Anonym

åååh, jag lever igen - du har uppdaterat! :D

2010-06-21 @ 19:27:48
Postat av: siri

dricker du sprit? :p

2010-06-21 @ 21:45:45
URL: http://sirisvardh.blogg.se/
Postat av: jennifer

vi älskar dej!

2010-06-25 @ 16:22:14
URL: http://hejsanjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0