Jahaja

Nä, jag vet inte. Loggar in och ut här. Ska skriva något, men suddar det sedan. Skriver något nytt. Inte heller det blir bra, så jag vet inte. Känner att jag ibland tror lite för mycket om min egen skrivarkapacitet. Låtsas för mig själv att jag kan trolla med ord, göder mitt ego. Men sen läser jag igenom skiten och ser att, jaha, jag var ingen mästare trots allt. Ibland sitter jag och skriver konstiga texter dessutom, känslosamma och märkliga, om ponnyn och om hur mycket jag saknar morfar. Om mina vänner, ibland min katt. Om min pappa. Sen skakar jag på huvudet och tar bort, inte där inte. Bloggen är inte rätt ställe.

Men vad är rätt ställe? Jag väntar på den perfekta svenskuppgiften, men den kommer ju aldrig komma. Och jag kan ju inte skänka bort texterna till folk som har en krönika som ska in imorgon heller. Helt värdelösa är dom.

Men över till saken jag siktade in mig på egentligen då! Vilket ord stavar ni oftast fel när ni sitter vid datorn? Alltså för att fingrarna slinter på tagenterna. Själv har jag mest problem med inte, det blir mest itne. Hela jävla tiden! Nå, få höra! Vad är erat jävligaste ord?

Kommentarer
Postat av: A-K

Åh din lilla stackare, kom igen nu! Du har ett stort fan i mig - älskar att läsa din blogg som för övrigt är den enda jag läser eftersom alla andra är ointressanta. Jag är helt säker på att du blir författare en dag och skriver fantastiska böcker om vad helst du vill.

Det där med itne stämmer för mej med, ett annat ord som jag brukar missa är att jag skriver Hästen i stället för hösten! Konstigt! Lillfingret slinter i väg av gammal vana....

2010-06-02 @ 10:56:21

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0