Satan

Fitta. Provet imorgon får gå hur det vill, pallar inte. iTunes säkerthetskopierar min musik, den har gjort det i en kvart nu. Jävla fitt-iTunes. Vem var det som sa att det var bra? Säkert Izabel. Fyfan, stryk ska hon ha. Karateslag i magen och en rak höger i pungen. Jävla unge. BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD.

Men det är jag mest hela tiden i och för sig. Men extra förbannad, det blir jag för minsta småsak. Gnäller på allt också, inget är någonsin bra. Det har blivit mer och mer såhär för varje kilo jag har gått upp, har jag konstaterat. Slutsats: jag håller på att bli min mamma.


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

JAAA jag såg hennes inlägg och jag dog.



sjukt orättvist. jag är ju kär i Dita.



jag måste flytta till Stockholm.

2010-06-02 @ 14:45:57
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: twert

yeety

2010-06-05 @ 09:22:45
Postat av: fsdgg

g

2010-06-05 @ 09:22:57
Postat av: fsdgsffd

khlhjkhjkhjlhjklhjlhj

2010-06-05 @ 09:23:18

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0