Tjena!

Elin GO hetsäter popcorn och tittar på en kille som har magrutor, han heter Olof men är ändå inte gammal. Tänkte bara att ni ville veta det kanske. Det är så hon gör för att få riktigt, riktigt dåligt samvete när hon äter onyttigt. Det är hennes bästa bantningsknep, men som ni själva ser vet jag inte om det funkar. Bara tittar på någon grymt rippad kille samtidigt som hon lastar popcorn och får väääärsta dåliga samvetet.

Men hon fortsätter ändå äta, för hon blir så ledsen för att hon inte har sexpack
. Saliven bara rinner. Hon tänker "åh, Olof åt inte popcorn, så jag borde inte för då blir jag aldrig smal och vältränad" och så tittar hon mer på bilden och gråter och dregglar lite. Så gör hon när hon vill banta. Eller så blir hon bara upphetsad, vad vet jag.

Kommentarer
Postat av: chebab

gillar dina rubriker på bloggen... (alltså de här new shit bitchez) har inte märkt dom tidigare



OCH SJÄLVKLART GILLAR JAG OLOFS RIPPADE MAGE MED, fortfarande min bakgrundsbild och skärmsläckare<3<3<3<3

2010-06-06 @ 12:45:15
Postat av: go

du seeeeeeeer piss, jag är inte den enda besatta. ciccela har ju gått så långt (kanske lite väl långt) att hon har honom som bakgrundsbild OCH skärmsläckare........ (btw, kan inte bestämma mig för om min största kärlek i livet är popcorn eller kalles kropp.)

2010-06-06 @ 14:44:22

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Terrorisera mera?

E-postadress: (publiceras ej)

Min egen fascinerande blogg:

Min obetydliga åsikt:

Trackback
RSS 2.0